Kurs (standardowy lub VIP) JEST dla ciebie, jeśli: |
Kurs (standardowy lub VIP) NIE jest dla ciebie, jeśli: |
chcesz rozwijać wiedzę o literaturze i umiejętności pisarskie w zakresie fikcji literackiej (powieści, minipowieści, nowele, opowiadania); |
chcesz rozwijać umiejętności związane z pisaniem poradników i książek specjalistycznych (lub tzw. eksperckich), copywritingiem produktowym, SEO itp.; |
interesują cię zagadnienia teoretycznoliterackie – np. to, jak budowa utworu literackiego przekłada się na rozumienie jego treści i estetyki; |
szukasz pomocy w dziedzinie tworzenia poezji (jeśli tak jest, skontaktuj się z nami, a polecimy ci inną formę wsparcia); |
chcesz zdobyć praktyczne wskazówki dotyczące pisania i poprawy swojego utworu, by lepiej prezentował się recenzentowi w wydawnictwie tradycyjnym; |
szukasz pocieszających pseudoporad na temat, jak stać się pisarzem kochanym, uwielbianym przez tłumy; |
szukasz wartościowej wiedzy na temat tworzenia świata przedstawionego, opisu, kreacji bohaterów oraz ciekawych dialogów; |
oczekujesz kołczerskiego stylu prowadzenia szkolenia i odwoływania się do motywacji zamiast do problematyki budowania poważnie przemyślanej i emocjonującej
literatury;
|
chcesz poznać gatunki dziennikarskie (np. felieton), aby sprawniej docierać ze swoim przekazem literackim do czytelników i nauczyć się budować w swojej literaturze
precyzyjne, magnetyzujące puenty;
|
oczekujesz show, a nie poważnego traktowania tematów; |
jesteś młodym pisarzem albo pisarzem już doświadczonym – istotne jest to, że chcesz pracować nad swoim warsztatem (nasz kurs zbudowaliśmy tak, by był atrakcyjny
zarówno dla początkujących, jak i dla bardziej zaawansowanych autorów); |
stronisz od literatury pięknej, nie starając się dostrzec i zrozumieć jej wartości; |
chcesz tworzyć dobre, solidnie i atrakcyjnie zbudowane utwory aspirujące do miana literatury pięknej; |
uważasz, że wiesz o pisaniu już wszystko, a kurs jest miejscem, by udowadniać innym uczestnikom swoją wyższość; |
nie boisz się systematycznej pracy, jesteś nastawiony na doskonalenie swojego warsztatu, a nie poklepywanie po ramieniu; |
oceniasz ludzi, a nie ich teksty literackie; |
interesuje cię wiedza oparta na naukowych fundamentach, a nie truizmach typu: chcieć to móc; |
sądzisz, że miarą jakości książki jest stan konta bankowego autora; |
potrzebujesz miejsca, gdzie będziesz mógł rzetelnie, dogłębnie analizować literaturę, by zrozumieć procesy, które zachodzą w trakcie jej pisania; |
nie chcesz słuchać wykładów, rozwiązywać zadań kreatywnych ani dyskutować na tematy literackie – szukasz głaskania, chwalenia i bezkrytycznego podziwiania; |
lubisz być obdarzany szacunkiem – uznawany jako partner w dyskusjach, a nie jako „tylko uczeń”; |
uważasz, że proces tworzenia literatury to akt natchnienia, a praca nie ma żadnego znaczenia; |
oczekujesz od prowadzących rzetelnego przygotowania oraz doświadczenia w dziedzinie pisarskiej i teoretycznoliterackiej; |
szukasz receptur na to, jak skutecznie sprzedawać swoje dzieła literackie. |
jesteś człowiekiem nie tylko głodnym wiedzy, ale też nieprzeciętnie twórczej atmosfery; |
|
potrzebujesz być nie tylko prowadzony poprzez kurs, ale także pozytywnie zaskakiwany w czasie kursu (lubisz niebanalne ujęcie tematów i nietuzinkowe,
kompletnie inne ćwiczenia kreatywne dla pisarzy);
|
|
marzysz o wzięciu udziału w takich warsztatach dla pisarzy, w których są dostępne różnorodne materiały i różne sposoby podawania wiedzy; |
|
potrzebujesz elastycznych prowadzących, a nie „zimnych trenerów”; |
|
potrzebujesz dowiedzieć się, jak przygotować i siebie, i swoje dzieło na moment zaproponowania go wydawnictwom i na współpracę
z redaktorem wydawnictwa.
|
|